150 dni – Szczupła na lato, zdrowa przez całe życie (Edycja 3 – 2018)

ee4a90c363057fa68f9cdc5a0f797eba817edbc3

Wraz z Centrum Kultury i Promocji w Kocmyrzowie-Luborzycy zapraszam do udziału już w trzeciej edycji programu, który wywraca do góry nogami spojrzenie na jedzenie i aktywność fizyczną.

Tym razem program będzie realizowany w Centrum Kultury i Promocji Kocmyrzów-Luborzyca, ale zapraszamy również chętnych z Krakowa.

 

O poprzednich edycjach, w których udział wzięło ponad 90 kobiet tracąc ogółem 347 kilogramów, możesz poczytać tutaj: 2016, 2017

bez tla

Dziś każdy jest zabiegany i życie zdaje się umykać między palcami. Czas stał się dobrem luksusowym. Chcielibyśmy mieć wszystko teraz, już i nie czekać zbyt długo na efekty.
Szczególnie jeśli o odchudzanie, prawda? To dlatego ludzie wciąż poszukują diet-cud, które w magiczny sposób poradzą sobie z nadprogramowymi kilogramami. Prawda jest
taka, że gdyby te wszystkie diety działały w ten sam sposób na wszystkich, problem otyłości nie istniałby.

To co robić?
Przede wszystkim nie marnować tak cennego czasu na próbowanie coraz to nowych rozwiązań, tylko zastosować to, co naprawdę działa, działało i będzie działać, czyli
zdrowy styl życia. Prawidłowe odżywianie, odpowiednia dawka właściwej aktywności fizycznej, sen i relaks – tylko tyle i aż tyle. Niby nic odkrywczego, ale jakże skutecznego.

W programie „150 dni – szczupła na lato, zdrowa przez całe życie” nauczysz się jak skomponować te cztery składniki, żeby w efekcie uzyskać zdrowe i szczupłe ciało.

Program „150 dni” został skrojony na miarę potrzeb współczesnych kobiet i mężczyzn:
– skupia się na utracie tkanki tłuszczowej i poprawie stanu zdrowia
– nie jest dietą, a sposobem odżywiania
– łączy w sobie racjonalne odżywianie i aktywność fizyczną
– jest stylem życia, a nie środkiem doraźnym
– polega na stopniowym wdrażaniu zdrowych nawyków
– opiera się na najnowszej wiedzy i doświadczeniu z dziedziny dietetyki i treningu

Maja (2)

Program kierowany jest do osób w każdym wieku, które:
– chcą bezpiecznie schudnąć i nie wierzą w diety-cud
– poprawić stan zdrowia, kondycję i wygląd swojego ciała
– nauczyć się sprawnie przygotowywać zdrowe, pełnowartościowe posiłki nie tylko dla siebie, ale i całej rodziny
– nie chcą wydawać fortuny na wymyślne składniki
– chcą jak najmniej czasu spędzać w kuchni
– chcą wiedzieć jak ćwiczyć, żeby mieć efekty

Maja (3)

 

W ramach programu:
okładka– 5 spotkań warsztatowych, czyli szkolenie z zakresu diety i treningu
– 5 komputerowych analiz składu ciała
– zindywidualizowany jadłospis
– Fit Planer w książkowej formie, w którym każdy uczestnik m.in. prowadzi dzienniczek żywieniowy i treningowy oraz monitoruje postępy z zakresu składu i wymiarów
swojego ciała
– uczestnictwo w zamkniętej grupie na Facebooku (wsparcie, motywacja, możliwość zadawania pytań, dostęp do najlepszych przepisów, źródło wiedzy dietetyczno-
treningowej)
– stały kontakt z doradcą dietetycznym i trenerem

Dodatkowo, dla osób chętnych, zorganizowane zostaną treningi grupowe. Ich forma i termin ustalone będą z uczestnikami.

Harmonogram spotkań w Centrum Kultury i Promocji w Kocmyrzowie-Luborzycy (sobotnie popołudnia):
1. 20 stycznia 2018r.
2. 24 lutego 2018r.
3. 7 kwietnia 2018r
4. 12 maja 2018r
5. 16 czerwca 2018r.
(w porozumieniu z uczestnikami programu, istnieje możliwość niewielkich modyfikacji terminów spotkań)

Chcesz wiedzieć więcej? Masz pytania?
Spotkanie informacyjne odbędzie się 12 grudnia 2017r. o godzinie 20:00 w Centrum Kultury i Promocji w Kocmyrzowie-Luborzycy. Podczas spotkania będzie możliwość
bezpłatnego wykonania komputerowej analizy składu ciała oraz zapisania się na program w promocyjnej cenie.
Zapraszamy!

Aby zapisać się na program, należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem:
Formularz zapisu na program „150 dni”
(Drukowana wersja formularza dostępna jest w Centrum Kultury i Promocji – należy go wypełnić i zostawić w sekretariacie)

Po wypełnieniu formularza, należy uiścić opłatę za udział w programie (najwcześniej 12.12.2017r.). Cena programu zależy od daty wpłaty:
– cena w dniu 12.12.2017r. (podczas spotkania informacyjnego) – 290zł
– cena od 13 do 31 grudnia 2017r. – 320zł
– cena od 1 do 18 stycznia 2018r. – 360zł
Liczba miejsc ograniczona! Samo wypełnienie formularza nie gwarantuje miejsca w programie. Uczestnictwo w programie zapewnione jest dopiero po uiszczeniu opłaty. W
przypadku wcześniejszego wyczerpania limitu miejsc w programie, istnieje możliwość zapisania się na listę rezerwową.
Wpłat dokonywać można od dnia 12.12.2017r., w którym odbędzie się spotkanie informacyjne, a potem w sekretariacie Centrum Kultury i Promocji.

Najczęściej zadawane pytania:

Dlaczego program trwa 150 dni?
150 dni to 5 miesięcy i tyle jest potrzebne aby nauczyć się zdrowego i aktywnego trybu życia. Na kolejnych spotkaniach, co 4-6 tygodni, uczestnicy przyswajają kolejne porcje
wiedzy, którą mają za zadanie wdrożyć w życie. Mając cały czas kontakt z doradcą dietetycznym i trenerem, na bieżąco otrzymują odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości oraz dawkę pozytywnej motywacji.

Czy trzeba uczestniczyć w treningach?
Program zasadniczo opiera się na połączeniu aktywności fizycznej i właściwego odżywiania. Jest to jedyna droga do zdrowego i szczupłego ciała. Uczestnicy otrzymają
zindywidualizowane zalecenia treningowe, ktore zależeć będą od ich aktualnego stanu zdrowia i kodycji fizycznej. Chętni będą mogli brać udział we wspólnych treningach,
których forma i termin zostaną ustalone z uczestnikami na pierwszym spotkaniu.

Czy muszę uczestniczyć w każdym spotkaniu?
Spotkania są bardzo ważną częścią programu. To na nich uczestnicy zapoznają się ze strategią działania na kolejne tygodnie. Za każdym razem wykonywana będzie również
komputerowa analiza składu ciała w celu monitorowania efektów. Nieobecnym zostanie udostępnione nagranie ze spotkania.

Czy jadłospis jest trudny do zrealizowania?
Każdy uczestnik otrzyma zindywidualizowany jadłospis, który po kilku tygodniach stosowania będzie podlegał ewentualnym modyfikacjom. Proponowany system żywienia w programie nie polega na otrzymaniu konkretnych przepisów na dany dzień, ale na zastosowaniu konkretnych składników do przygotowania posiłku. Bardzo ułatwia to
przygotowywanie ulubionych posiłków i zapewnia ogromną elastyczność. Dania mają być łatwe, szybkie w przygotowaniu i z niewielkiej ilości prostych składników. W
zamkniętej grupie na Facebooku uczestnicy będą stale otrzymywać propozycje posiłków oraz dzielić się własnymi pomysłami.

 

Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z prowadzącą program:
Maja Moczyńska-Papka
maja@metime-fit.pl
tel. 510-112-113

Maja (86)

 

 

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s