Blog

Miejscowa utrata tkanki tłuszczowej to mit.

Kiedy zapytasz się kobiety, którą część ciała chciałaby poprawić (czytaj: z którego obszaru schudnąć), poklepie się po brzuchu, wskaże na uda, czy uniesie ramiona, którymi kiedyś chciałaby się pochwalić. Liczy na to, że znam jakiś cudowny sposób i ćwiczenia na wyszczuplenie danej partii ciała. Tymczasem.... Sami poczytajcie!

Dlaczego jedzenie 5 posiłków dziennie nie zawsze się sprawdza?

Utarło się, że zdrowa dieta to 5 posiłków co 3 godziny, bo inaczej spowolni nam metabolizm. Na szczęście mit ten został obalony i coraz więcej świadomych osób nie musi ciągle myśleć o jedzeniu, za to 3 razy dzienni cieszy się solidną porcją jedzenia i skutecznie walczy z tkanką tłuszczową. Większość jednak osób je bez przerwy … Continue reading Dlaczego jedzenie 5 posiłków dziennie nie zawsze się sprawdza?

Fit Planer dla aktywnych kobiet

Kluczem do sukcesu jest stała motywacja. W jej utrzymaniu pomoże zapisanie tego, co zaplanowaliśmy. Bo to, co zapisane wydaje nam się ważniejsze od planowania w myślach. Prowadzenie Fit Planera pozwoli ci na: - podtrzymanie motywacji - lepsze zaplanowanie dni treningowych i regeneracyjnych - kontrolę nad dietą - usprawnienie monitorowania postępów - zrozumienie potrzeb organizmu - efektywniejszą pracę nad zmianą nawyków

7 powodów dla których kobiety powinny ćwiczyć z kettlami

Te kule armatnie z uchwytem rodem z XVIII-wiecznej Rosji były narzędziem treningowym w radzieckiej armii. Okazują się tak wszechstronne jeśli chodzi o wpływ na ciało, że ponownie zyskały popularność. 1. Siła, wytrzymałość i koordynacja w jednym treningu Trening z odważnikami kettlebell kształtuje siłę, poprawia wytrzymałość i koordynację ruchową. 2. Harmonijne kształtowanie sylwetki Czym różnią się … Continue reading 7 powodów dla których kobiety powinny ćwiczyć z kettlami