Fit Planer

Odkąd pamiętam, zawsze posiadałam jakiś kalendarz lub terminarz. Mnóstwo zajęć, spraw do załatwienia, rzeczy do zapamiętania – nie da się tego tak po prostu spamiętać. Jeśli chciałabym jeszcze w takim kalendarzu planować swoją fitnessowo-żywieniową część życia, nie starczyłoby miejsca. Powstał więc Fit Planer, który jest nie tylko narzędziem do planowania, ale również dziennikiem żywieniowym i treningowym z potężną dawką motywacji na cały rok.

Inspiruj się!Motywuj się!Działaj!

Planer nie został zamknięty w ramy czasowe – daty wpisujesz sama, co oznacza, że możesz zacząć z niego korzystać dowolnego dnia i być pewna, że miejsca wystarczy Ci na cały rok.

Jakie karty znajdziesz w Fit Planerze?

Inspiruj się!Motywuj się!Działaj! (4)

Plan tygodnia

Działasz wg stałego grafiku? Wpisz wszystkie stale powtarzające się zajęcia na początku Fit Planera.

Karty tygodniowe

Cały tydzień znajduje się na dwóch stronach, aby za jednym otwarciem planera mieć pełen pogląd na sytuację. Po lewa strona to Twoje posiłki – możesz je tutaj planować lub po prostu zapisywać co jadłaś danego dnia. Po prawej stronie znajduje się reszta twojego stylu życia – notujesz ilość wypitej wody (ikonka szklanki = jedna szklanka wody), liczbę godzin snu, liczbę wykonanych kroków (jeśli używasz krokomierza) oraz stan twojego aktualnego wyzwania (zaraz wyjaśnię o co chodzi). Dalej znajduje się miejsce na wpisanie wykonanego lub planowanego treningu oraz czas jego trwania. Ostatnia kolumna przeznaczona jest na twoje luźne notatki. W kółeczku ze strzałek wpisuj swój dzień cyklu miesięcznego, aby zawsze mieć pełną kontrolę nad swoim ciałem.

Z każdym tygodniem czeka na ciebie:

  • nowe hasło motywujące do działania, aby dodać Ci sił na trzymanie się założonego planu;
  • wskazówka, porada lub ciekawostka ze dziedziny treningu, odżywiania lub szeroko pojętego zdrowego trybu życia.

planer - instrukcja wypełniania

Zestawy treningowe

Chcesz poćwiczyć w domu? Przygotowałam dla ciebie kilka planów treningowych, które w większości wykonasz bez użycia żadnego sprzętu. Po wykonaniu uniwersalnej rozgrzewki, możesz wybrać spośród 6 planów treningowych:

  1. Atak na brzuch – przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacnia mięśnie brzucha
  2. Ramiona, barki, grzbiet i klatka piersiowa – trening wzmacniający górne partie ciała
  3. Uda i pośladki – trening wzmacniający dolne partie ciała
  4. Trening obwodowy całego ciała
  5. Tabata – intensywny trening interwałowy
  6. Stretching – ćwiczenia rozciągające do wykonania jako osobne jednostka treningowa lub po każdym treningu.

Przy każdym planie treningowym znajdziesz pusta stronę, którą możesz przeznaczyć na własne notatki dotyczące danego treningu.

 

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Wyzwanie treningowe „150 dni”

Podczas drugiej edycji programu „150 dni – szczupła na lato, zdrowa przez całe życia”, uczestniczki wykonywały codziennie jedno z dziewięciu prostych ćwiczeń. Swoje postępy w wykonanych powtórzeniach lub czasie trwania ćwiczenia, wpisywały do tabeli. Wyzwanie to spotkało się z ogromnym zainteresowaniem i było tak lubiane, że postanowiłam zamieścić je w planerze. Możesz rozpocząć je dowolnego dnia i kontynuować przez kolejne 150 dni. Nie obawiaj się, zajmuje 5-10 minut dziennie.

Instrukcje wykonania każdego z ćwiczeń znajdziesz pod linkiem, którego adres znajduje się w opisie wyzwania.

instrukcja wyzwania treningowego 150 dni (2)

Analiza postępów sylwetkowych

Żeby sprawdzić czy obrana strategia działa, trzeba kontrolować swoje ciało. W Fit Planerze znajdziesz instrukcję jak wykonywać pomiary centymetrem krawieckim oraz jak odczytywać wyniki komputerowej analizy składu ciała. Jest również tabelka do wpisywania swoich pomiarów, czyli monitor postępów.

Kalendarz cyklu

Czyli tzw. kalendarzyk miesiączkowy. Każda kobieta powinna kontrolować swój cykl miesięczny i dlatego powstała specjalnie do tego przeznaczona tabela. W ciągu całego cyklu, pod wpływem poziomu hormonów, zmieniają się nasze możliwości wysiłkowe. Świadomość, co się dzieje z naszym ciałem i dlaczego, pomoże odpowiednio dopasować aktywność w konkretnym czasie.

Miejsce na twoje notatki

Na samym końcu Fit Planera, zostawiłam ci sporo miejsca na własne notatki. Możesz te strony wykorzystać na spisywanie swoich celów i planów. Ale jest to również dobre miejsce na ciekawe przepisy czy tez adresy ulubionych stron www.


Kluczem do sukcesu jest stała motywacja. W jej utrzymaniu pomoże zapisanie tego, co zaplanowaliśmy. Bo to, co zapisane wydaje nam się ważniejsze od planowania w myślach. Prowadzenie Fit Planera pozwoli ci na:

  • podtrzymanie motywacji
  • lepsze zaplanowanie dni treningowych i regeneracyjnych
  • kontrolę nad dietą
  • usprawnienie monitorowania postępów
  • zrozumienie potrzeb organizmu
  • efektywniejszą pracę nad zmianą nawyków

Starałam się zamieścić w Fit Planerze wszystko to, czego potrzebuje aktywna, nowoczesna kobieta świadomie dbająca o swoje zdrowie, wygląd i samopoczucie. Minimalistyczny design sprawia, iż Fit Planer jest przejrzysty i pozwala uporządkować fit-życie 🙂

Inspiruj się!Motywuj się!Działaj! (7)


Na ten moment Fit Planer został wydrukowany w niewielkim nakładzie. Chcę poznać Wasze zdanie na temat jego formy, użyteczności, wygody stosowania, zawartości itp. Jeśli chcesz stać się posiadaczką Fit Planera lub sprezentować go komuś, napisz do mnie, żeby umówić się na formę płatności i odbiór.

Jeśli chcesz zakupić Fit Planer, możesz zamówić go mailowo. Cena: 29zł (ewentualna wysyłka 7zł).

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s